Μόλις κατανοήσετε και αντιληφθείτε σε ποιά αγορά στοχεύετε σαν επαγγελματίες και ποιό κομμάτι απ' αυτήν είναι δυνητικοί πελάτες σας και οποσδήποτε θα πρέπει να σας ενδιαφέρει, μπορείτε να ενεργήσετε αποτελεσματικότερα και όχι μόνο να να κρατήσετε τους ήδη υπάρχοντες πελάτες ας αλλά και να αποκτήσετε νέους.
Σελίδες φτιαγμένες για τους χρήστες
Θα μπορούσαμε να πούμε ότι γενικά οι μηχανές αναζήτησης όχι μόνο προσπαθούν να γίνουν πιο φιλικές προς τους χρήστες του internet αλλά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που φέρνουν, να είναι και πιο κοντά σε αυτό που θα αναζητήσουν οι χρήστες. Έτσι οι σελίδες του site μας, για να έχουν καλύτερα αποτελέσματα, θα πρέπει να είναι "φτιαγμένες για τους χρήστες τους και όχι για τις μηχανές αναζήτησης." για να μπορέσουμε να στοχεύσουμε σε δυνητικούς πελάτες που είναι και το πιο σημαντικό κομμάτι στην καμπάνια μας. Θα πρέπει λοιπόν να γνωρίζουμε τι "ρωτάνε" οι χρήστες τις μηχανές αναζήτησης.
Τι ρωτάνε οι χρήστες.
Οι χρήστες του internet κάνουν γενικά τρεις τύπους ερωτημάτων στις μηχανές αναζήτησης:
"Πως κάνω κάτι" Ερωτήματα συναλλαγών: Ο χρήστης θέλει να κάνει κάτι όπως το να αγοράσει ένα εισιτήριο για το θέατρο ή τον κινηματογράφο ή ακόμη και για κάποιο ταξίδι. Ρωτάει πως μπορεί να αγοράσει κάτι όπως παπούτσια, ρούχα ή προϊόντα τεχνολογίας.
"Θέλω να ξέρω" Ενημερωτικά Ερωτήματα: Χρειάζεται πληροφορίες για πράγματα που χρησιμοποιεί στην καθημερινότητά του. Ρωτάει πως θα μπορέσει, για παράδειγμα, να χρησιμοποιήσει διάφορες εφαρμογές όπως εφαρμογές των windows, χρήση tablet κλπ.
"Πήγαινέ με" Ερωτήματα Πλοήγησης: Θέλω να πάω σε μια συγκεκριμένη θέση στο διαδίκτυο, όπως το Facebook ή στην ιστοσελίδα του NFL ή ακόμη και αναζητήσεις που έχουν να κάνουν με επιχειρήσεις όπως αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών.
Τι θα πρέπει να βρουν
Όταν οι επισκέπτες πληκτρολογούν κάποιο ερώτημα στο πλαίσιο αναζήτησης σε μια μηχανή σναζήτησης και έρχονται στην σελίδα σας, θα πρέπει να αναρωτηθείτε αν θα είναι ικανοποιημένοι με αυτό που θα βρουν. Αυτό είναι το κύριο ερώτημα που οι μηχανές αναζήτησης προσπαθούν να απαντήσουν δισεκατομμύρια φορές κάθε μέρα. Πρωταρχική ευθύνη των μηχανών αναζήτησης είναι να εξυπηρετήσουν με σχετικά αποτελέσματα τους χρήστες τους και έχοντας υπ' όψη μας ότι είναι "έξυπνες μηχανές" και γίνονται όλο και πιο εξυπνότερες, δεν πρόκειται να "στείλουν" κάποιον στην σελίδα σας αν δεν είναι ικανοποιημένες από αυτήν. Όταν κάποιος χρήστης κάνη αναζήτηση επιχειρήσεων στις μηχανές αναζήτησης δεν μπορεί για παράδειγμα να έχετε κάποιο τίτλο που θα αναζητούσε κάποιος αλλά ούτε οι λέξεις κλειδιά της σελίδας ούτε το περιεχόμενο να συνάδουν με τον τίτλο. Έτσι θα πρέπει να αναρωτηθείτε όχι μόνο τι είναι αυτό που θα αναζητήσουν οι δυνητικοί πελάτες σας αλλά και αν θα το βρούν στην σελίδα που θα παραπεμθούν από τις μηχανές αναζήτησης.
Πως θα το πετύχετε
Βεβαιωθείτε ότι στην ιστοσελίδα σας παρέχετε την πληροφορία που αναζητούν οι χρήστες του internet και να είσαστε σίγουροι ότι αυτό θα φέρει πραγματικά αποτελέσματα διαρκείας. Φροντίστε έτσι ώστε ο τίτλος της επιχείρησής σας να περιλαμβάνει όχι μόνο την επωνυμία αλλά και λέξεις κλειδιά για το προϊόν ή τις υπηρεσίες που διαθέτετε στην αγορά και το κείμενο που θα βρει ο χρήστης να είναι τέτοιο που θα του δίνει την πληροφορία που "υπόσχεστε" από την περιγραφή του κειμένου. Βεβαιωθείτε επίσης ότι οι λέξεις κλειδιά προϊόντων ή υπηρεσιών βρίσκονται μέσα το σχετικό κείμενο. Μόνο έτσι ο χρήστης θα παραμείνει στην σελίδα σας με αποτέλεσμα την καλ;yτερη βαθμολόγισή της (indexing) από τις μηχανές αναζήτησης. Έστι θα έχετε περισσότερες πιθανότητες η αναζήτηση επιχειρήσεων στις μηχανές αναζήτησης να φέρει την δικιά σας σελίδα.